Elite Meetup-Planificare și strategie de vânzări în era digitală

Imagini

Informații

Data: 2 Aprilie 2020, 08:30 Joi

Descriere

Dragă Antreprenor de Elită,

Elite Meetup reprezintă o serie de întâlniri între antreprenori cu calitatea de membri și non-membri ELITE Business Women și are scopul de a uni antreprenorii sibieni, de a-i ajuta să se cunoască mai bine și de a colabora pe viitor.

Ai ocazia să faci networking, să descoperi pasiuni comune și chiar să te împrietenesti cu alți antreprenori prezenți. În plus, vom avea și o pastilă antreprenorială susținută de un antreprenor specialist în domeniul lui, cum ar fi: negociere, marketing, vânzări, contabilitate, wellbeing și alte domenii care atrag. Ne cunoaștem, avem timp să povestim atât din punct de vedere personal, cât și din punct de vedere profesional.

Continuăm seria evenimentelor ELITE Meetup Sibiu cu al treilea eveniment, în 02.04.2020, în locația Restaurant Pasaj Sibiu, unde vom lua un adevărat #MicDejunSibian, cu mici influențe, marca Andrei Luminea.

JOI, între orele 08:30-11:00 va fi ziua în care vom lua micul dejun împreună vom socializa și vom afla de la Ionut-Ciprian Carp:
- mituri legate de calendarul #socialmedia;
- cea mai nouă strategie de vânzări aplicabilă în era digitală;
- cum putem aplica strategia propusă de el.

Tema: Planificare și strategie de vânzări în era digitală

La această ediție ne va vorbi: Ionut-Ciprian Carp
Fondator Creaty Agency
CEO Vision4theleaders
Leader la Clubul de antreprenoriat
Intern pe Digital Marketing la Lorand Soares Szasz

Condiții de participare:
- persoane cu funcția de asociat/administrator al unei societăți comerciale, asociații, ONG, PFA, freelancer
- confirmarea participării cel târziu cu 5 zile înainte de eveniment și alegerea micului dejun.


Întâlnirile se vor desfășura în locația Restaurant Pasaj Sibiu.
Coffee and Welcoming: 08:30-08:45
Începerea evenimentului & panel interactiv cu speakeri: 08:45 - 09:45
Servirea preparatelor și networking : 09:45 - 10:45
Încheierea evenimentului: 10:45 - 11:00

La acesti eveniment sunt incluse apa, băuturile calde: cafeaua și ceaiul, micul dejun, accesul la panelul de speakeri, Q&A, networking, oportunitatea de a crea noi legături propice business-ului deținut sau chiar prietenii și bineînțeles bunadispozitie.

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?