Employer Branding 100% Masterclass

Imagini

Informații

Data: 25 Septembrie 2020, 09:00 Vineri
Locul:Sibiu, ibis Sibiu

Descriere

The Masterclass for Professionals & Practitioners

Vineri 25 Septembrie 2020, 09.00 – 18.00, Hotel Ibis – Sala Faust 2

Cui se adresează: Acest Masterclass este destinat în primul rând practicienilor din Employer Branding, profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații. Obiectivul cursului este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management a reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.

Conceptul: Cursul combină teoria și practica, în egală măsură. Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de aplicații practice, studii de caz, dezbateri și exerciții individuale și de echipă. Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.
Acest masterclass și Cartea despre Employer Branding, care va apărea la finele anului 2020, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor, un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale. Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală colaborează în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu unele dintre cele mai puternice companii din România, clasate an de an în Catalyst Top of Best Employers, dar și cu o serie de companii IT din Cluj, București, Brașov sau Iași.

Structura cursului:
- Modulul 1 – 09.00 – 10.30 – Conceptul de Employer Branding: viziune, obiective, funcții, impact și rezultate; Design și implementare pentru Employer Value Proposition; Employer of Choice și celelalte alternative strategice;
- Modulul 2 – 11.00 – 13.30 – Mixul de Marketing pentru Employer Branding – cei 12 parametri strategici care definesc brandul de angajator și declinările lor.
- Pauză de prânz - 13.30 – 15.00
- Modulul 3 - 15.00 – 16.15 - Strategic KPIs – monitorizarea parametrilor esențiali care definesc eficiența Brandului de angajator; Funcția comercială a HRM: Employee Funnel și Employee Advocacy; Retenție sau Loializare?; Autenticitate și Integritate; Flexibilitate și Personalizare.
- Modulul 4 – 16.30 – 18.00 – Rolul și poziționarea funcției de Employer Branding în cadrul organizației; Brand Equity – instrumente și metode de evaluare și management al reputației de angajator. Studii de caz, dezbateri, concluzii, proiecte individuale.
- Opțional - 19.00 – 22.00 - Discuții informale, dezbateri, Sesiune video Inspiration & Fun in Marketing.
Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.

Ce trebuie să știi:

Durata, locul și formatul: Workshop interactiv și practic cu durata de o zi, Vineri 25 Septembrie 2020, între orele 09.00 – 18.00, Hotel Ibis Sibiu – Sala Faust 2.

Grupa: minim 15 cursanți, maxim 20 de cursanți.

Limba de comunicare: Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.

Cost de participare: 600 de lei. Costul include apă, cafea, ceai, snacks. Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare. Taxa de participare se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 5 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului. Pentru grupuri de 3 sau mai multe persoane din aceeași organizație, solicitați o ofertă personalizată trimițând un e-mail la info@scoalaspor.ro.

Burse: Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti taxa de curs. Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 10 Septembrie 2020, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.

Parteneri: Acest eveniment este organizat de Școala SPOR în parteneriat cu companiile de consultanță în HR și recrutare VitalHR și Aventurine România.

Înscrieri: prin pagina web a evenimentului: https://scoalaspor.ro/employer-sibiu-sep2020/

Înregistrare foto și video: evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în scris în acest sens, conform GDPR.

Condiții de securitate sanitară: Sala de curs are o suprafață de 93 metri pătrați, ia numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar speakerul la o distanță de minim 3 metri de orice participant, conform cerințelor legislației specifice stării de alertă/urgență.
Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități. Toate produsele alimentare și răcoritoare oferite vor fi ambalate și consumate individual. Sala de curs are grup sanitar dedicat și două căi de acces exclusive, din holul clădirii și din exterior, participanții au acces liber spre terasa din exterior, direct din sala de curs. Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.

Condiții legale speciale: În condițiile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, la o altă locație, corespunzătoare cerințelor legale sau la o dată ulterioară, imediat ce restricțiile sau interdicțiile vor fi ridicate.

Cine livrează acest Masterclass:
Doru Șupeală are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai - FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat o carte despre marketing digital (”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” - Marketing from Information to Decision Journal - DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog și pregătește ”Cartea despre Employer Branding”, care va apărea în 2020 la o editură de prestigiu din România.
La Școala SPOR, Doru Șupeală este Managing Partner și susține programele educaționale de branding, strategie, marketing și comunicare, cursurile de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.

Acestea sunt testimonialele participanților la Masterclass de la câteva dintre edițiile anterioare: https://youtu.be/0CODN0qdPRA
https://youtu.be/5HtWmmN2ROQ

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?