Buchvorstellung / Lansare de carte

Imagini

Informații

Data: 16 Octombrie 2020, 17:30 Vineri
Telefon Informații: 0269 219 914

Descriere

Stimate doamne și stimați domni, dragi prieteni și prietene, dragi membri ai Academiei Evanghelice Transilvania,
pe această cale dorim să Vă invităm în data de
16.10.2020 la ora 17:30
la lansarea volumului:
Istoria învățată din povestiri
de dr. Andreea Dumitru - Iacob.
Cercetând modul în care istoria Transilvaniei este transmisă într-un mod adaptat vârstei în cărțile de copii ale autoarei de limbă germană Anne Junesch, germanista dr. Andreea Dumitru - Iacob reușește se creeze un nou instrument pentru predarea acesteia. Volumul însă nu se adresează doar personalului didactic ci în aceeași măsură copiilor, părinților dar și altor persoane interesate de istoria minorității germane.
Volumul a apărut în seria Kinderliteratur aus Siebenbürgen (Literatură pentru copii din Transilvania) și a fost publicată cu sprijinul financiar al Departamentului pentru Relații Interetnice prin Forumul Democrat al Germanilor din România și prin Forumul Democrat al Germanilor din Sibiu.
Lansarea volumului are loc în Centrul de conferințe: „Hans Bernd von Haeften” (str. Livezii nr. 55).
Lansarea volumului se desfășoară în limba germană.
Sunt respectate toate recomandările în vigoare privind distanțarea socială. Pe durata întregii manifestări este obligatorie purtarea măștii. (Vă rugăm să aduceți în măsura posibilității o mască proprie).
Intrarea este liberă. O donație pentru susținerea activității Academiei Evanghelice Transilvania este binevenită.
Lansarea volumului este sprijinită financiar de Landul Carinția (Austria).
Deoarece numărul de locuri este limitat Vă rugăm să confirmați participarea până în data de 15.10.2020

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?