Maraton XCM Movilele Blăjelului 2019

Imagini

Informații

Data: 29 Iunie 2019, 07:00 Sâmbătă

Descriere

Maraton MTB Movilele Blăjelului – 2019
(pentru copii şi adulţi)
29 iunie 2019, localitatea Blăjel jud. Sibiu

Inscrieri online:
https://nextsports.ro/inscriere-mtb-movilele-blajelului-2019/

Regulament
1. ORGANIZATORII ŞI REGULAMENTUL COMPETIŢIEI
Competiţia ”Maraton MTB Movilele Blajelului” (pentru copii şi adulţi) este organizata de către CS Next Sports în parteneriat cu Primăria Blăjel şi are drept scop promovarea zonei, a miscarii în aer liber şi a unui stil de viaţă sănătos.
Participanţii la Competiţie sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile din prezentul Regulament al Competiţiei.
Regulamentul este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile în România, fiind disponibil în mod gratuit oricărui solicitant la locul de desfăşurare al Competiţiei.
Prin participarea la această Competiţie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament şi al legislaţiei în vigoare aplicabile şi să semneze declaraţia pe proprie răspundere pusă la dispoziţie de către Organizatori cu ocazia înscrierii în ziua concursului, la momentul validării înscrierii.
2. PERIOADA ŞI ZONA DE DESFĂŞURARE A COMPETIŢIEI
2.1. Data şi locul desfăşurării Competiţiei:
Competiţia va avea loc în ziua de 29 iunie 2019, în localitatea Blăjel județul Sibiu.
Inscrierea, startul, sosirea în/din competiţie vor fi amenajate in fața Bisericii Ortodoxe din str. Viilor nr. 2, precum și festivitatea de premiere.
Traseul de desfăşurare a competiției va fi însemnat cu bandă de delimitare şi va avea în anumite puncte stabilite anterior persoane din partea organizatorilor, comisari de traseu. Aceştia sunt responsabili pentru parcurgerea traseului în deplină siguranţă de către toţi competitorii, precum și cu respectarea de către concurenți a regulilor prevăzute în prezentul regulament.
Competiţia se desfăşoară conform mecanismului Competiţiei, aşa cum este aceasta detaliată în Secţiunea 3 din prezentul Regulament.
3. MECANISMUL COMPETIŢIEI
3.1. Participanţii şi desfăşurarea Competiţiei
Această competiţie se adresează oricaror pasionaţi de miscare, oricărei persoane căreia starea de sănătate îi permite sa pedaleze pe una din distanţele menţionate.
Competiţia va cuprinde 6 trasee:
1. 200m - 4-6 ani
2. 600m - 7-9 ani
3. 1200m - 10-13 ani
4. 12 Km - (Sub 14 ani (M+F), 14 – 18 ani (M+F), 19 – 29 ani (M), 19 + (F))
5. 30 km - (Cadeti 14 - 16 ani, Juniori 17 - 18 ani, Amatori 19 - 29 ani, Master 1 30 – 39 ani, Master 2 40 – 49 ani, Master 3 50+)
6. 64 Km - (Amatori 19 – 29 ani, Master 1 30 – 39 ani, Master 2 40 – 49 ani, Master 3 50+)
Traseul de concurs va fi semnalizat de către organizatori prin benzi de delimitare (garduri/balize de semnalizare amplasate la intersecţiile cu diverse străzi adiacente) şi va fi supravegheat de comisari (arbitri) de cursă, amplasaţi în diferite puncte ale traseului.
3.2. Înscriere/PROGRAM
Pachetul de inscriere online va contine: nr.concurs, chip și baton energizant.
Vineri 28 iunie
-17:00 – 20:00 Ridicarea numerelor de concurs și pachetelor de start
Sâmbătă 29 Iunie. Descrierea programului de desfășurare:
1. Înscrierea participanților ora 7:30 – 9:00
2. Validarea concurenților: 9:00 – 9:30
3. Ședința tehnică: 9:45
4. Start categoriile: 14 ani - 50+ ora 10:00, pe distanțele 12 km, 30 km și 64 km
5. Start categoriile: 4 ani – 13 ani ora 10:30, pe distanțele 200 m, 600 m și 1200 m
6. Încheierea competiției și verificarea traseelor: ora 16:00
7. Stabilirea clasamentului: ora 16:00 – 16:30
8. Festivitatea de premiere: ora 16:45
3.3. Declaraţia pe propria răspundere și ridicarea kiturilor
Toţi concurenţii vor completa şi semna o declaraţie pe propria răspundere că sunt apţi din punct de vedere medical pentru a participa la competiţie.
Pentru copiii participanţi la această competiţie unul dintre părinţi/tutore/reprezentant legal al acestora va completa şi semna o declaraţie prin care îşi vor da acordul pe proprie răspundere cu privire la participare şi vor declara că participantul (copil) este apt din punct de vedere medical pentru participarea la această competiţie.
Este interzisă participarea la competiție/eveniment a persoanelor care au asupra lor băuturi alcoolice/droguri sau care se află sub influenţa acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare.
Persoanele care vor încălca aceste prevederi vor fi îndepărtate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de poliție, dacă va fi cazul.
3.4. Echipament şi condiţii de concurs. Numere de concurs
Concurenţii vor participa la competiţie folosind propriul echipament. Se recomandă concurenţilor să poarte echipament corespunzător condiţiilor meteorologice de la ora de desfăşurare a competiţiei.
Este obligatorie folosirea castii de protecție.
Se recomanda următorul echipament:
- bidon cu apa
- batoane energizante sau geluri energizante
- haina de ploaie/vant
- telefon mobil
- doua camere de rezerva
- o pompa
Numerele de concurs vor fi puse la dispoziţie de către organizatori şi se vor înmâna concurenţilor după completarea şi semnarea declaraţiilor pe propria răspundere.
Numerele de concurs se vor amplasa în zona din față a bicicletei, astfel încât să fie vizibile.
3.5. Stabilirea rezultatelor
Clasamentul pentru fiecare categorie se face în ordinea sosirii fiecărui participant.
Se vor întocmi clasamente separate pe fiecare categorie de la fiecare probă.
Organizatorii își rezervă dreptul de a comasa o categorie dacă aceasta are mai puțin de 5 concurenți.
3.6. Arbitrii de traseu
În diferite puncte ale traseului de alergare vor fi amplasaţi comisari de cursă (arbitri de traseu) care vor supraveghea respectarea traseului și a prezentului regulament de către concurenţi, iar în zona start/sosire vor înregistra fiecare trecere a concurenţilor prin punctul respectiv. La sfârşitul cursei, aceste date vor fi cumulate şi se va verifica numărul de treceri ale fiecărui concurent prin punctele respective.
Dacă un comisar de cursă va observa o tentativă de ”tăiere” (scurtare sau abatere) a traseului, concurentul respectiv va fi descalificat.
Pe parcurusul celor 3 trasee vor fi amenajate 5 puncte de alimentare, unde se vor gasi apă, fructe, glucoza, etc.
Pe traseu vor mai fi și alte 7 puncte de control și hidratare care vor fi marcate corespunzator și vor fi vizibile.
3.7. ANUNŢAREA ŞI ÎNMÂNAREA PREMIILOR
3.7.1. Titluri şi premii
Vor fi premiate locurile 1, 2 şi 3 la masculin de la fiecare categorie menţionată si open feminin/fiecare traseu.

4. CONDIŢII ADMINISTRATIVE
4.1. Condiţii administrative (pe timpul curselor)
Organizarea evenimentului revine, organizatorului CS Next Sports si Primaria Blajel care se ocupa de implementarea evenimentului şi care pune la dispoziţie arbitrii şi voluntarii necesari bunei desfăşurări a competiţiei.
Pe durata desfăşurării cursei, participanţii nu pot părăsi traseul şi nici nu îl pot schimba, prin scurtare sau alegerea de trasee alternative, respectând şi culoarul de delimitare trasat de către organizatori şi marcat cu bandă. Participanţii care renunţă la cursă pe parcursul competitiei sunt rugaţi să se prezinte în zona Start/Sosire pentru a anunţa arbitrul de traseu din acea locaţie despre acest abandon.
Competiţia va beneficia de asistenta medicala pentru cazuri de accidentări care se va afla în apropierea zonei de start/sosire.
4.2. Condiţii administrative (generale)
În conformitate cu legislaţia în vigoare, Organizatorii vor face publice numele câştigătorilor şi premiile acordate în cadrul acestei Competiţii. Lista câştigătorilor va fi publicată după data evenimentului pe site-ul https://nextsports.ro/.
Organizatorii se obligă, de asemenea, să respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protecţia datelor cu caracter personal.
Ca atare, Organizatorii se angajează să păstreze confidenţialitatea datelor cu caracter personal ale participanţilor/ câştigătorilor la prezenta Competiţie şi să le utilizeze conform prezentului Regulament, al declaraţiei participanţilor pe propria răspundere şi legislaţiei în vigoare.
Concurenţilor le este interzisă aruncarea oricăror resturi, gunoaie în zona de desfăşurare a competiţiei sub sancţiunea descalificării din competiţie. Aceştia vor putea folosi fie coşurile de gunoi amplasate în parc sau sacii menajeri puşi la dispoziţie de către organizatori în zona de start/sosire. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deşeurilor şi depunerea acestora în containerele aflate în zonă.
Este interzisă participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor băuturi alcoolice/droguri sau care se află sub influenţa acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare. Persoanele care vor încălca aceste prevederi vor fi îndepărtate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de poliție, daca va fi cazul.
Organizatorii îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament până la data începerii competiţiei.
Este obligatoriu trecerea pe la fiecare punct de control.
TOTI CONCURENTII CARE ABANDONEAZA SUNT OBLIGATI SA ANUNTE ABANDONUL LA PRIMUL POST DE CONTROL SAU LA LINIA DE SOSIRE.

Atentie!
IN CAZ DE PLOAIE TRASEUL POATE FI DEOSEBIT DE DIFICIL DATORITA NOROIULUI.
25 % DIN LUNGIMEA TRASEULUI NU POATE FI PARCURSĂ CU NICI UN FEL DE AUTOTURISM.
Sfatul organizatorului: urca repede și coboară fără să riști!!! - pentru că nu merită.
Traseele pe care se desfasoara concursul, in caz de precipitatii vor avea un grad de dificultate deosebit de ridicat. Pe traseu pot să apară căruțe sau diferite animale salbatice sau câini ciobănești.
In cazul în care se produc accidente tehnice sau de altă natură, vă rugăm să sunați la numerele de telefon scrise la baza nr. de concurs, sau să vă deplasați până la primul post de control , de unde veți fi recuperat de echipele tehnice.

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?